222.gif
بروز رسانی 
milad shafipour
milad shafipour

پتینه‌ کاری مجتبی پارسایی خوردگی در فلز مس با رنگ

 لینک
پتینه‌ کاری مجتبی پارسایی خوردگی در فلز مس با رنگ

پتینه‌ کاری مجتبی پارسایی
خوردگی در فلز مس با رنگ سبز همراه است که به آن پتینه می گویند. این ماده بر روی فلز مس ایجاد شده و می‌تواند مانع از خوردگی بیشتر سطح فلز شود که به اصطلاح به آن "لایه محافظ در برابر خوردگی" می گویند.
پتینه‌کاری هنر کهنه کردن اجسام و کارهای هنری با بهره‌گیری از رنگ و بافت و ایجاد نمایی کهنه و فرسوده شده یا اکسید شده است.

در این هنر، با کمک رنگ‌های پوشاننده، روشن‌کننده و تیره‌کننده، و مات‌کننده، به اشیا حالتی فرسوده، خورده شده، و کهنه داده می‌شود اما بهتر است قبل از پتینه کاری منزل خود ، نازک کاری منزل را انجام دهید تا پتینه کاری نمای زیباتری ایجاد کند..
در واژه، «پتینه» (انگلیسی: Patina) به لایهٔ نازکی بر سطوح سنگ، مس، مفرغ و دیگر فلزات، یا اثاثیه چوبی گفته می‌شود که نشان از قدمت و کهنگی دارد.
پتینه کاری هنریست که با رنگ‌های دکوراتیو و ابزارهای مختلف روی سطوح مختلف، بافت خاصی را ایجاد می‌کنند. پتینه ظاهری زیبا و دلنشین تر از رنگ‌های دیگر دارد که در اصطلاح هنری ( نقاشی هنری ) پتینه و یا مانور روی سطوح اطلاق می‌شود. http://mojtabaparsaei.com/blog/34%2...%DB%8C

برای ارسال اولین نظر کلیک کنید
لبیک یااباصالح(عج)
لبیک یااباصالح(عج)

****************************************************************************** ** گزارش کی

****************************************************************************** ** گزارش کی

******************************************************************************
{-w65-}** گزارش کیهان ** سه‌شنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۱ ** سال هفتاد و نهم شماره ۲۲۷۲۷ **{-w65-}
******************************************************************************
** بایسته‌های حکمرانی در فضای مجازی از نگاه سرپرست پژوهشگاه فضای مجازی **

** فضای مجازی و فرصت‌ سوزی تاریخی **

** مدیران کشور نتوانسته‌اند نگاه مترقی و عمیق رهبر انقلاب به فضای مجازی را دنبال کنند **

کنترل و مدیریت فضای مجازی همواره از دغدغه‌های رهبر انقلاب بوده است. ایشان در سخنرانی نوروزی خطاب به ملت ایران (1/۱/1400) در این‌باره فرمودند: «[دشمنان] از فضای مجازی حدّاکثر استفاده را دارند می‌کنند.

خب متأسّفانه در فضای مجازیِ کشور ما هم که آن رعایت‌های لازم با وجود این همه تأکیدی که من کردم صورت نمی‌گیرد و در یک جهاتی واقعاًً ول است، که بایستی آن کسانی که مسئول هستند حواسشان باشد. همه کشورهای دنیا روی فضای مجازیِ خودشان دارند اِعمال مدیریت می‌کنند، [در حالی که] ما افتخار می‌کنیم به اینکه ما فضای مجازی را ول کرده‌ایم!

این افتخار ندارد؛ این به هیچ وجه افتخار ندارد. فضای مجازی را بایستی مدیریت کرد. از این امکان مردم استفاده کنند، برای مردم بلاشک وسیله‌ آزادی است، خیلی هم خوب است
امّا نباید این وسیله را در اختیار دشمن گذاشت که بتواند علیه کشور و علیه ملّت توطئه کند.» پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در همین رابطه گفت‌و‌گویی با دکتر عبدالحسین کلانتری، سرپرست پژوهشگاه فضای مجازی انجام داده است.

دکتر عبدالحسین کلانتری: مشکل اصلی ما این است که بدنه مدیریتی کشور نتوانسته نگاه مترقی، عمیق، راهبردی و تمدنی رهبر انقلاب در فضای مجازی را فهم و دنبال کند و درگیر حواشی سیاسی‌ شده و فرصت‌سوزی کرده است.

طی دو دهه که زمان زیادی نیست، فضای مجازی گسترش و شگفتی زیادی در زندگی حقیقی انسان داشته است. به‌نظر شما این گسترش تا کجا ادامه دارد و چه ابعادی از زندگی انسان را متحول می‌کند؟

یکی از مهم‌ترین موضوعات آینده‌پژوهی در عصر دیجیتال که از ادبیات پژوهشی بسیار غنی برخوردار است، مطالعه و پیش‌بینی درخصوص آینده‌ اینترنت و فضای مجازی است. تحلیل ما این است که فضای مجازی امتداد و بسط‌یافته‌ فضای واقعی و در آن ممزوج است و آثار و پیامدهای آن حقیقی است.

اخیراً مقاله‌ای از مایک لیب‌هولد (Mike Liebhold) از متخصصین آزمایشگاه فناوری آینده‌ IFTF مطالعه می‌کردم که توضیح می‌داد دنیای آینده‌ترکیبی از واقعیت و فضای مجازی است و این درهم‌تنیدگی به‌حدی خواهد رسید که تفکیک آن دو از هم تقریباً غیرممکن خواهد شد. به‌عنوان مثال، زمانی را در نظر بگیرید که همه برای تعامل با محیط اطراف خود از عینک‌ها و یا حتی لنزهای واقعیت افزوده استفاده می‌کنند. در چنین جهانی وب در دنیای واقعی ظاهر می‌شود و از پشت صفحه‌های نمایش خارج خواهد شد.

ادامه در پست پایین ...

برای ارسال اولین نظر کلیک کنید
لبیک یااباصالح(عج)
لبیک یااباصالح(عج)

****************************************************************************** ** گزارش کی

******************************************************************************
{-w65-}** گزارش کیهان ** سه‌شنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۱ ** سال هفتاد و نهم شماره ۲۲۷۲۷ **{-w65-}
******************************************************************************
** بایسته‌های حکمرانی در فضای مجازی از نگاه سرپرست پژوهشگاه فضای مجازی **

** فضای مجازی و فرصت‌ سوزی تاریخی ** ادامه

به ‌هر حال، اگر فضای مجازی را نظام‌های اجتماعی برآمده از تعامل کاربران بر بستر شبکه بدانیم، ابعاد تحولات این فضا در زندگی انسان را می‌توان به‌مثابه‌ یک سیستم اجتماعی- فنی در هر سه رکن شبکه، کاربر و نظام‌های اجتماعی پیگیری کرد. البته، وقتی از نظام اجتماعی صحبت می‌کنیم عام‌ترین معنای آن مدنظر است که تمامی خرده نظام‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی را دربرمی‌گیرد.

در رکن اوّل، فناوری اطلاعات و ارتباطات هم‌ ظرفیت‌های ارتباطی زندگی بشر را توسعه‌داده و هم با ظرفیت‌های اطلاعاتی خود قوه‌ تحلیلی و تجریدی بشر را تقویت‌کرده؛ از سویی با دیجیتالی‌شدن حداکثری داده‌ها توسط فناوری اطلاعات، قدرت و امکان ذخیره‌سازی و پردازش داده‌ها به‌ طرز شگرفی متحول‌شده تا حدی‌ که ماشین‌های فناوری اطلاعات را به نقطه «هوشمندی» رسانده است.

از سوی دیگر، در فناوری ارتباطات شاهد تحول در کیفیت، سرعت و گستره ارتباطات بشری هستیم تا حدی که بشر از ارتباط فراتر رفته است و سخن از «فرااتصال» به میان آمده که در وب معنایی شبیه به تله‌پاتی در روابط اجتماعی محقق می‌شود. اگر دایره‌ کاربران را به‌اشیاء تعمیم دهیم و اینترنت‌اشیاء را نیز لحاظ کنیم وضعیت کاربری پیچیده‌تر می‌شود. خاصه اینکه این‌اشیاء با هوشمندسازی روزبه‌روز در ارتباطات شبکه‌ای وسیع‌تری قرار می‌گیرند و اینترنت‌اشیاء اجتماعی را شکل می‌دهند.

در رکن دوم که کاربران باشند، این فضا محدودیت‌های جغرافیایی و فیزیکی را درنوردیده و کاربران را به وسعت همه‌‌ اشخاص حقیقی و حقوقی در گستره‌ جهانی به هم متصل کرده است، کاربرانی که به مدد ظرفیت‌های ارتباطی و اطلاعاتی فناوری، برای زیست حداقل مادی خویش، «توانمند» گشته‌اند.

به‌هرحال، از رهگذر تحولات فناوری اطلاعات و ارتباطات و توانمندی کاربران به رکن سوم می‌رسیم؛ تحولاتی که در نظام‌های اجتماعی رخ می‌دهد. اگر به ‌اجمال بخواهیم به مهم‌ترین تحولات عموم نظام‌های اجتماعی در عصر فضای مجازی‌ اشاره‌ای کنیم، اولاً بسط نظام‌های اجتماعی در امتداد فضای واقعی و به‌نحوی تحولی است، ثانیاً تغییر ساختار سنتی اجتماعی را در پی خواهد داشت، تغییری که به تعبیر رهبر انقلاب در حال رقم‌زدن تحولات تمدنی است و ثالثاً سه ارزش کلیدی «مشارکت، مشروعیت و کارآیی» که ارزش‌های پایه و مادر در نظام‌های اجتماعی‌اند را متحول کرده است.

ادامه در پست پایین ...

برای ارسال اولین نظر کلیک کنید
milad shafipour
milad shafipour

میکسر پودر امروزه در اکثر صنایع برای مخلوط کردن پودر

 لینک
میکسر پودر امروزه در اکثر صنایع برای مخلوط کردن پودر

میکسر پودر
امروزه در اکثر صنایع برای مخلوط کردن پودر ها از دستگاه میکسر پودر استفاده میشود.

انواع دستگاه میکسر پودر با متد های جدید در ظرفیت های میکسر پودر 100،میکسر پودر 300 ، میکسر پودر 200، میکسر پودر 400،میکسر پودر 600 ،میکسر پودر 800 ، میکسر پودر 1000،میکسر پودر 1500، میکسر پودر 2000 ،میکسر پودر3000 و میکسر پودر 5000، لیتری می باشد.

میکسر پودر ماشین سازی خدری
از اصلی ترین و پر فروش ترین محصولات ماشین سازی خدری است که درخواست های زیادی برای تولید و فروش دارد.

این دستگاه با ساختار مدرن و مطابق با استاندارد های بین المللی همراه با مواد خام مرغوب و یراق اصلی و با کیفیت در شرکت ما تولید میشود و همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش به دست مشتریان میرسد.

برای ارسال اولین نظر کلیک کنید
آيا مي دانيد ؟
آيا مي دانيد ؟

آيا مى دانيد كه برای آنکه محل دفن چنگیزخان یک راز

آيا مى دانيد كه برای آنکه محل دفن چنگیزخان یک راز

آيا مى دانيد كه برای آنکه محل دفن چنگیزخان یک راز باقی بماند، همه 2000 نفر حاضر در تشییع جنازه وی اعدام شدند سپس جلادان توسط گارد خاص وفادار چنگیزخان به قتل رسیدند!

مشاهده همه ی 1 نظر
موسسه خیریه خادمین کتیج
مهربونمهربون
موسسه خیریه خادمین کتیج

با سلام گاهی خدا میخواهد با دست تو دست دیگر

با سلام
گاهی خدا میخواهد با دست تو دست دیگر بندگانش را بگیرد *وقتی دسای را به یاری میگیری بدان که دست دیگرت در دست خداست *
بارانی هستم مدیرعامل موسسه خیریه خادمین کتیج از استان سیستان و بلوچستان ، فعالیت این خیریه در راستای رفع نیازهای کودکان محروم و... در یکی از محرومترین مناطق کشور هست که سالها رنج ومحرومیت را تحمل کرده اند .
اینجا فقر به معنی واقعی بیداد میکند ، خانواده های را سراغ دارم که علاوه بر کپر نشینی حتی یک سرویس بهداشتی هم ندارند . بسیاری در یک اتاق کوچک با چند فرزند زندگی مبکنند .
اعتیاد ، به دلیل بیکاری به وفور دیده میشود ، کمبود مدرسه و کلاس درس زیاد داریم
روستا هایی هستند که نه آبی سالم دارند و نه راه دسترسی مناسب .
و هزاران نبود و کمبود دیگر. حال کیست که به داد محرومین برسد!!!
راستی ، اینجا ایران است پاره تن من و شما از همین رو ما همکاری و کمک شما را خواستاریم .
در صورت امکان مایل به گفتگویی با شما هستم.
تلفن : 09159974036
وبسایت : www.khademincharity.com
اینستاگرام و تلگرام : khdemin_kotijcharity

برای ارسال اولین نظر کلیک کنید
Shiwa
Shiwa

سايه سنگ بر آينه خورشيد چرا؟ خودمانيم، بگو اين همه

سايه سنگ بر آينه خورشيد چرا؟
خودمانيم، بگو اين همه ترديد چرا؟
نيست چون چشم مرا تاب دمى خيره شدن
طعن و ترديد به سرچشمه خورشيد چرا؟
طنز تلخى است به خود تهمت هستى بستن
آن که خنديد چرا، آن که نخنديد چرا؟
طالع تيره ام از روز ازل روشن بود
فال کولى به کفم خط خطا ديد چرا؟
من که دريا دريا غرق کف دستم بود
حاليا حسرت يک قطره که خشکيد چرا؟
گفتم اين عيد به ديدار خودم هم بروم
دلم از ديدن اين آينه ترسيد چرا؟
آمدم يک دم مهمان دل خود باشم
ناگهان سوگ شد اين سور شب عيد چرا

برای ارسال اولین نظر کلیک کنید