76601727566726659582.gif
بروز رسانی 
حسام الدین شفیعیان
حسام الدین شفیعیان

عکاس-حسام الدین شفیعیان ========================= قرآن کریم-سوره ی قلم

عکاس-حسام الدین شفیعیان ========================= قرآن کریم-سوره ی قلم

عکاس-حسام الدین شفیعیان
=========================
قرآن کریم-سوره ی قلم
از آنان بپرس تا کدام در گرو این پیمانند.
یا آنها گواهان بر دعوی خود دارند اگر راست میگویند آن گواهان را حاضر کنند.

برای ارسال اولین نظر کلیک کنید
لبیک یااباصالح(عج)
لبیک یااباصالح(عج)

** محرم ماه شهادت سومین خورشید تابان امامت حضرت حسین ابن

** محرم ماه شهادت سومین خورشید تابان امامت حضرت حسین ابن

** محرم ماه شهادت سومین خورشید تابان امامت حضرت حسین ابن علی(ع)و یاران باوفایش تسلیت باد **
.......................................................................................................................................

حديث و آيات امام حسين عليه السلام : بادِروا بِصِحَّةِ الأجسامِ في مُدَّةِ الأعمارِ ؛


امام حسين عليه السلام :در مدّت عمر ، در حفظ سلامت تن بكوشيد .

........................................................................................................................................

برای ارسال اولین نظر کلیک کنید
لبیک یااباصالح(عج)
لبیک یااباصالح(عج)

** سالگرد شهادت نهمین خورشید تابان ولایت حضرت امام جواد (ع)

** سالگرد شهادت نهمین خورشید تابان ولایت حضرت امام جواد (ع)

** سالگرد شهادت نهمین خورشید تابان ولایت حضرت امام جواد (ع) بر شیعیان جهان تسلیت باد **

برای ارسال اولین نظر کلیک کنید
امیر
امیر

الإمامُ الكاظمُ عليه السلام : مَنِ استَوى يَوماهُ فهُو مَغبونٌ ،

الإمامُ الكاظمُ عليه السلام : مَنِ استَوى يَوماهُ فهُو مَغبونٌ ،

الإمامُ الكاظمُ عليه السلام : مَنِ استَوى يَوماهُ فهُو مَغبونٌ ، و مَن كانَ آخِرُ يَومَيهِ شَرَّهُما فهُو مَلعونٌ ، و مَن لم يَعرِفِ الزِّيادَةَ في نفسِهِ فهُو في نُقصانٍ ، و مَن كانَ إلى النُّقصانِ فالمَوتُ خَيرٌ لَهُ مِنَ الحياةِ .

امام كاظم عليه السلام :

هر كه دو روزش برابر باشد ، مغبون است و هر كه امروزش بدتر از ديروزش باشد ملعون (از رحمت حق به دور) است و هر كه پيشرفتى در وجود خود نبيند در كمبود به سر برد و هر كه در مسير كاستى باشد ، مرگ براى او بهتر از زندگى است .


بحار الأنوار : ۷۸/۳۲۷/۵ .

مشاهده همه ی 2 نظر