لحظه  بروز رسانی 
امین.....
مهربونمهربون
امین.....

تو این شهر غریبم با دردام رفیقم.رفیق قدیمی رفیق صمیمی.تو شبهای

تو این شهر غریبم با دردام رفیقم.رفیق قدیمی رفیق صمیمی.تو شبهای

تو این شهر غریبم با دردام رفیقم..
رفیق قدیمی رفیق صمیمی..
تو شبهای تهرون سکوت خیابون ..
با گریه میگردم با بغض بر میگردم..
صدام خیلی گرفته مثل صدای یازم..
میخوام دنیامو بازم کنار تو بسازم..

مشاهده همه ی 1 نظر
امین.....
مهربونمهربون
امین.....

والله زمین برای من جای قشنگی نیست.برا تموم ادما دیگه مردم.به

والله زمین برای من جای قشنگی نیست..
برا تموم ادما دیگه مردم...
به خاطرات تلخ و بد گره خوردم...
والله تمام سال برای من شده پاییز...
چه قدر خیره بشم به عکس روی میز...
صدام خیلی گرفته مثل صدای سازم...
میخوام دنیامو بازم کنار تو بسازم....
دلم تنگه یه لحظه بازم پیشت بشینم...
من هر جایی میگردم بازم تو رو ببینم...
تو خون من غلیظی برات رگامو میدم...
از اون وقتی که رفتی منم مرگمو دیدم...
چشات هنوز یه دریا است لبات هنوز یه قایق..
تو رو هنوز میخوامت تو این حال و دقایق..

برای ارسال اولین نظر کلیک کنید
امین.....
مهربونمهربون
امین.....

برنامه نویسی اردینو با نرم افزار متلباطلاعات ارائه شده توسط شما:

 لینک

برنامه نویسی اردینو با نرم افزار متلب

اطلاعات ارائه شده توسط شما:

اطلاعات فردی مدرس:

نام و نام خانوادگیپست الکترونیکتلفن همراهامین کمانکشaaminkamankesh@gmail.com09375649565مدرک و وضعیت تحصیلی:رشته تحصیلی:دانشگاه و موسسه آموزشی محل تحصیل:فارغ التحصیل کارشناسیمهندسی برق-کنترلصنعتی قم

 

وابستگی سازمانی یا Affiliation کنونی:

سازمان / دانشگاه / موسسهموقعیت و نوع همکاریپروژه محورپژوهشگر

 

اطلاعات آموزش پیشنهادی:

عنوان فارسی آموزش: اتصال سخت افزار اردینو به متلب و سیمولینک

عنوان انگلیسی آموزش: Connect to Arduino Hardware – MATLAB & Simulink

مقدمه، هدف، اهمیت و ضرورت رسیدن به این هدف:

همه ی دانشجویان و صاحبان کار با میکرو کنترلها اشنا هستند از این قطعات در بسیاری از پروزه ها استفاده میکنند که صرفا منوط به مهندسی برق هم نمی شود و تقریبا کمتر وسیله ای را میتوان یافت که در ان از میکرو استفاده نشده باشد.در عین حال انچه که عموم بیشتر با ان اشنا هستند میکرو کنترلهای سری ارم و ای وی ار هستند.
اما در سال 2005 یک شرکت ایتالیایی یک میکرو کنترلر تک بردی به منظور تولید راحت تر برنامه هایی که با اشیاء و محیط بیرون تعامل دارد ساخت که در ایران به خصوص ،کمتر شناخته و به ان پرداخته شده است.در واقع میتوان گفت این بردها به خاطر داشتن ورودی و خروجی های انالوگ و دیجیتال زیاد ماهیتی سنسوری و ابزار دقیقی دارند که بسیاری از سنسور ها را به راحتی میتوان با ان راه اندازی کرد که اگر بخواهیم این کار را با میکرو های شناخته شده انجام بدهیم فرایند پیچیده تری را خواهد داشت.بردهای اردینو از میکرو کنترلرهای ارم و ای وی ار در هسته ی خود به منظور پردازش استفاده میکنند ولی به هیچ وجه لازم نیست شما با نوشتن برنامه با این میکرو ها اشنا باشید بلکه این سخت افزار خود دارای یک محیط یکپارچه ی توسعه نرم افزار ساده ای است که زبان برنامه نویسی ان سی یا سی پلاس پلاس است.
اما سوالی که ممکن است برای شما به وجود بیاید این است که،چرا در حالی که بیشتر در صنعت از میکروهای شناخته شده استفاده می شود باید کار با برد اردینو را یادبگیریم؟( اصلی ترین دلیل کمتر شناخته شدن برد اردینو است)
به این سوال از دو منظر میتوان پاسخ گفت:
1-میکرو کنترلها دارای قابلیت های بیشتری هستند که داشتن ورودی و خروجی های انالوگ و دیجیتال یکی از ویژگی ها ان است در حالی که سخت افزار اردینو مخصوص این کار است در نتیجه میتوان به راحتی انواع سنسور ها را راه اندازی کرد .
2-فرض کنیم حرف شما درست باشد!اما بردهای اردینو قابلیت اتصال به نرم افزارهای فوق پیشرفته ای مانند متلب و لب ویو را داراست که با امکانات فوق العاده و زیادی که در اختیار ما قرار میدهد میتوان به راحتی سخت ترین پروژه ها را انجام داد و ان ها را شبیه سازی و مانیتورینگ کرد،که این کار به صورت روتین بدون استفاده از این نرم افزارها بسیار پیچیده و سخت خواهد شد.
هدف از این فیلم اموزشی نیز اشنایی شما با اتصال سخت افزار اردینو و نرم افزار متلب در دو بسته ی حمایتی متلب و سیمولینک است که یک ارتباط دو سویه می باشد و چون مبحث روز دنیا است ،پیوسته در حال بروز رسانی است در نتیجه نکات ریز زیادی دارد در این محصول علاوه بر ارتباط بین سخت افزار و نرم افزار یاد شده با انجام پروزه های ساده ای به شما نشان خواهیم داد که چطور میتوان از امکانات نرم افزار متلب در پروژه های مختلف استفاده کرد.

مفید برای رشته های ...: 
تمام رشته های مهندسی و غیر مهندسی به خصوص مهندسی برق و ابزار دقیق

سرفصل های آموزش:
 
=========================================
فصل 1 – مقدمه : ………………………. زمان: 5 الی 10 دقیقه
=========================================

1-1- کلیت مبحث

1-2- ضرورت مبحث

مشاهده همه ی 2 نظر
امین.....
مهربونمهربون
امین.....

تصویر میکروسکوپی از شپش مو

تصویر میکروسکوپی از شپش مو

تصویر میکروسکوپی از شپش مو

مشاهده همه ی 1 نظر
امین.....
مهربونمهربون
امین.....

کنکوری های عزیز تهرانیاین سوابق تدریس دانشگاه و کنکور من هر کی

کنکوری های عزیز تهرانی
این سوابق تدریس دانشگاه و کنکور من 
هر کی خوسات مشاوره بگیره و به صورت حضوری توی یکی از مراکز قلم چی مشاوره بگیره
میتونه بهم خصوصی بده ادرس مرکز و تلفن بدم
سوابق:
تدریس نرم افزار ارکد در دانشکده مهندسی پزشکی دانشگاه امیر کبیر 
پشتیبان قلم چی در گروه کنکوری ریاضیات و برنامه ریزی درسی 
رتبه های دو رقمی و سه رقمی در گروه خودم ، 
پشتیبان برتر گروه ریاضیات منطقه ی شرق تهران 
مدرس هندسه تحلیلی و فیزیک پایه و پیش در اموزش گاه درخشان و اموزشگاه های دیگر منطقه ی 7 و حوالی 
انجام دادم انواع پروژه های متلب و زبان های برنامه نویسی نرم افزار الکترونیکی 
سه مقاله داخلی در زمینه ی هوش مصنوعی و شبکه های عصبی مصنوعی از جمله هاپفیلد و پرسپترون
برای اطلاعات بیشتر به این پروفایل مراجعه کنید 
https://www.linkedin.com/profile/view?id=328776928&trk=nav_responsive_tab_profile

برای ارسال اولین نظر کلیک کنید
امین.....
مهربونمهربون
امین.....

اغلب بهترین قسمتهای زندگی زمانی بوده اند که هیچ کاری


اغلب بهترین قسمتهای زندگی زمانی بوده اند که هیچ کاری نکرده ای و نشسته ای درباره ی زندگی فکر کرده ای.
منظورم اینست که مثلن می فهمی که همه چیز بی معناست،
بعد به این نتیجه می رسی که خیلی هم نمی تواند بی معنا باشد.
چون تو می دانی بی معناست و همین آگاهی تو از بی معنا بودن، تقریبا معنایی به آن می دهد.
می دانی منظورم چیست؟
بدبینی خوش بینانه ...

از کتاب عامه پسند، چارلزبوکوفسکی

برای ارسال اولین نظر کلیک کنید
امین.....
مهربونمهربون
امین.....

افلاطون می گويد غاری را تصور كنيد كه در انتهای


افلاطون می گويد غاری را تصور كنيد كه در انتهای آن افرادی را از ابتدای كودكی به زنجير بسته باشند به نحوی كه اين افراد نتوانند
 سر خود را به عقب برگردانند و پشت سر خود را ببينند. 

در پشت سر اين عده، افرادی زندگی مي كنند و آتشی نيز افروخته اند، در اثر نور اين آتش تصاويری از رفت و آمد اين افراد و لوازمشان روی ديوار جلوی آن زندانيان ِدر بند افتاده است و سرو صداهای آن مردم نيز در اثر انعكاس در غار از جلوی همان تصاوير نقش بسته بر ديوار به گوش آن زندانيان ميرسد ... 

بديهي است كه اين افراد (زندانيان غار افلاطون) تصور می كنند كه اين صداها از همين سايه ها می آيد زيرا از ابتدا و كودكی اينچنين ديده و شنيده اند و هرگز نيز قادر نبوده اند پشت سر خود را نگاه كنند ...

حال فرض كنيد زنجير برخی از اين گروه زندانيان را باز كنيد و به آنها بگوييد دنيا اينگونه كه شما تصور می كنيد نيست و آنها را برای مشاهده جهان بيرون از غار، به خارج از آن غار ببريد؛ در بيرون غار نور شديد خورشيد چشم اين افراد را قطعا به شدت ناراحت خواهد كرد و آنها نخواهند توانست در ابتدا چيزی ببينند و به سرعت جلوی چشمان خود را گرفته و به غار بر ميگردند ...
 اما فرض كنيد كه معدودی از اين افراد بتوانند در مقابل اين نور شديد مقاومت كرده و سپس نگاهی به جهان بيرون غار بيندازند ...

حال از افراد اين گروه اگر كسی برای نجات گروهی ديگر از زندانيان به داخل غار برگردد و به آنها كه اساسا بيرون را نديده اند، بگويند كه حقيقت چيز ديگری است و فقط بايد كمی تحمل داشته باشند، دست كم مورد تمسخر قرار خواهند گرفت یا گوشه و کنایه ...

 آن زنجیرها هر چیزی می تواند باشد ، خودخواهی یا جهانی ساخته ذهن شخصی ، قضاوت های ناپخته، ترس های پنهان یا اضطراب...

حتی یکبار هم اگر جور دیگری به جهان بنگریم چیزی از دست نداده ایم و شاید چیزی بدست بیاوریم. اما برخی چنان به غل و زنجیر آویخته اند که تصور اینکه زندگی جور دیگری است برایشان هولناک است و به هر حال حقیقت کمی آزرده خاطرمان خواهد کرد .

از کتاب سرگذشت فلسفه، براین مگی، ترجمه حسن کامشاد

#چند_دقيقه_براي_تفکر

برای ارسال اولین نظر کلیک کنید
امین.....
مهربونمهربون
امین.....

مرگ و رویدادهای پیشینی و پسینی آن ، همواره یکی از

مرگ و رویدادهای پیشینی و پسینی آن ، همواره یکی از جذاب ترین موضوعات مورد توجه بشر بوده است ، چراکه گریزناپذیرترین حقیقت فراروی آدمی ، واقعیتی به نام مرگ است و این حتمیت ، آدمی را وادار می کند تا در چند و چون آن کند و کاو بسیار کند. خانم آنیتا مورجانی، نویسنده کتاب کی ز مردن کم شدم پر فروش‌ترین کتاب به انتخاب نیویورک تایمز در یک ویدیوی نه چندان طولانی به بیان تجربیات عینی خود از شبه ِمرگ و فرایند خروج از فضای ادراک سه بعدی و ورود به فضای ادراک فرا سه بعدی حکایت می کند.
به نظر می رسد آدمی اکنون و پس از گذشت حدود چهارقرن از رنسانس ، نیازمند یک رنساس دیگر است تا با یک انقلاب جهانی بر علیه موهومات دست و پاگیر معرفتی بشر ، رهیافتی نوین برای توضیح و تبیین چیستی ها و چرایی ها جست و جو کند. فرایندی که بشر علم زده در نفی و انکار دین ، فلسفه ، عرفان و سایر علوم صاحب نظر در دنیای فرا سه بعدی و به اصطلاح متافیزیکی طی نمود امروز به آخر راه رسیده است و باید به دنبال روشمندی (متدولوژی) جدیدی بود تا با آشتی میان ماده و فراماده ضمن طغیان بر علیه همه موهومات خرافی ، فصل نوینی از دانش حقیقی و شناخت هستی را فراروی ساختار ادراک آدمی بگشاید.

برای ارسال اولین نظر کلیک کنید