mybnr_ir.gif
samtkhodabig.gif

چگونه سوالات خود را به سمت خدا ارسال کنیم؟

سوالات خودمونو با یه تیتر بزرگ سوال بارنگ قرمزتوی یک پست مینویسیم بعدش قسمت نظراتشو غیر فعال میکنیم وبه گروه ارسال میکنیم.اگر سوالمون خصوصی تر بودپیغام خصوصی کرده وبه روحانیون ارجمندگروهمون ارجاع میدیم....بعداز رسیدگی وپیداکردن جواب،روحانیون گرامی پاسخ خودشونو به صورت پست یاپیغام خصوصی برای ما ارسال میکنن.
موفق باشید.

چرا ما اومدیم توی سمت خدا عضو شدیم؟

توی این گروه مادور هم جمع شدیم تاشک وتردیدهایی روکه دشمنای دینمون واسه ماایجادکردن وباعث شدن که ما ازدین ومذهب خودمون عقب باشیم همه رو بالطف ومرحمت خداوندمتعال وهمکاری پررنگ جامعه ی روحانیت برطرف کنیم وبتونیم ذهن خودمونو وجوونای مقید به اسلاممونو اماده برای نبرد باتاکتیک های جدید دشمن اسلام(جنگ نرم)بکنیم......

خب حالا باید چه کارایی انجام ندیم؟


ازارسال هرگونه عکس غیراخلاقی
ازارسال مطالب بی ربط باعنوان گروه
ازدادن نظرات توهین امیز
وازدادن نظرات بی ربط

جدا خودداری کنیم

مشاهده شود که کاربری قصد خراب کردن حریم های اسلامی وتوهین به شئونات واصل ولایت فقیه است

مورد پیگردهای قانونی قرارخواهد گرفت
!!!


دادن هرگونه نظر ازادانه مانعی ندارد مگراینکه به موارد گفته شده ی بالا مرتبط باشد


**************************************
تبلیغات




برای عضویت درگروه عشق تلخ کلیک کنید
c7267_bitter5.gif

برای عضویت درمایکرو علم کلیک کنید
g3221_bitter2.gif


a874_bitter3.gif

با تشکرازدست اندرکاران

مدیریت و سرپرستی امنیتی سمت خدا

سجاد صیادی






بروز رسانی 
محمد
ناراحتناراحت
محمد

زائرت زائر زهراست (س) ، ولی بی بی جان خاک

%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%

زائرت زائر زهراست (س) ، ولی بی بی جان
خاک غمبار کجا و حرم امن کجا...؟؟
نرم افزار اندروییدی ویژه شهادت حضرت معصومه (س)

دانلود در بازار :
https://cafebazaar.ir/app/com.qomlovers.masoomevafat/?l=fa

برای ارسال اولین نظر کلیک کنید

نرم افزار اسرار الوجود ورژن کامل نسخه اندروید  

 لینک
نرم افزار اسرار الوجود ورژن کامل نسخه اندروید  

نرم افزار اسرار الوجود ورژن کامل نسخه اندروید

 

این مجموعه  نرم افزار ۱۰۰ باب علوم اسلامی مذهبی عرفانی اداعیه اذکاردر تمام زمینه های این علوم و گلچینی از ادعیه و تعویذات به تجربه رسیده از اساتید و کتب خطی و قدیمی اسلامی  می باشد.

 

شما می توانید با مطالعه و برسی این مجموعه در تمام زمینه های علوم اسلامی علوم خفیه و علوم غریبه اطالعاتی بسیار کاربردی و به تجربه رسیده را کسب نمایید .

توجه نمایید قبل از تهیه نرم افزار تمام مطالب زیر را با صبر و دقت مطالعه کنید

 

http://www.inapply.com/8491-2/

برای ارسال اولین نظر کلیک کنید

گردنبند ذکر اسم اعظم و یک دعای مجرب به انتخاب شما

 لینک
گردنبند ذکر اسم اعظم و یک دعای مجرب به انتخاب شما

گردنبند ذکر اسم اعظم و یک دعای مجرب به انتخاب شما و منحصر به فرد.

با تلاش های فراوان یکی از دوستان صمیمی بنده که در زمینه تولید زیور آلات دست ساز فعالیت دارند به درخواست دوستان و کاربران سایت در جهت حل مشکلات و تولید یک پلاک گردنبند تحت عنوان گردنبند ذکر اسم اعظم در یک فرم بسیار زیبا و منحصر به فرد دست به تولید این پلاک ها زده ایم که امید واریم کیفیت و زیبایی آن دوستان و کاربران را راضی کند

در باره ذکر اسم اعظم در گذشته توضیح داده ام که میتوانید در همین لینک بیشتر با این عنوان آشنایی یابید

برای ارسال اولین نظر کلیک کنید
Mahdi
بی‌حالبی‌حال
Mahdi

اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا اَبا عَبْدِاللّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنآئِكَ

اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا اَبا عَبْدِاللّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنآئِكَ عَلَيْكَ مِنّى سَلامُ اللّهِ اَبَداً ما بَقيتُ وَ بَقِىَ اللَّيْلُ وَ النَّهارُ وَلا جَعَلَهُ اللّهُ اخِرَالْعَهْدِ مِنّى لِزِيارَتِكُمْ اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَيْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَيْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَيْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَيْنِ...

فـرارسـیـدن مــاه عــزاداری سَـیّـد و سـالار شـهـیـدان بر هـمـگان تسـلیـت بـاد ! 

برای ارسال اولین نظر کلیک کنید
محمدمهدی
آروم و عادیآروم و عادی
محمدمهدی

به نام خالق هستی عده‌ای ذوالقرنین رو به حضرت علی علیه‌السلام

به نام خالق هستی
عده‌ای ذوالقرنین رو به حضرت علی علیه‌السلام نسبت دادند.
روایت موثقی هست از حضرت رسول (صل‌الله‌و‌علیه‌و‌آله‌و‌سلم) که می فرمایند:
ذوالقرنین حجت خدا بر زمین بود کسی که قومش را به سمت خوبی ها هدایت می کرد، اما قومش ضربتی بر سرش زدند و او قومش را به دلیل اینکارش ترک کرد و غیبت کرد و بعد از مدتی برگشت و باز ضربتی بر سر او وارد کردند؛ در میان امت من کسی است که اینگونه با او رفتار میکنند.
در این مبحث هرگار میخواستند از ذوالقرنین رو نام ببرن از واژه ذی‌القرنین (در حالت مفعولی) استفاده می کردن.
علامه مجلسی (رحمة‌الله‌علیه) نقل می کنند: حضرت (رسول صل‌الله‌و‌علیه‌و‌آله‌و‌سلم) خطاب به حضرت علی (علیه‌السلام )میفرمایند: ای علی تو صاحب حوض منی، ساقی حوض کوثری، ذوالقرنین امت منی. و این نسبت دادن ذوالقرنین به حضرت علی علیه‌السلام یک کدی است که درآینده از اون برداشت خواهیم کرد.
ملاصدرا نقل می کند : حضرت (رسول صل‌الله‌و‌علیه‌و‌آله‌و‌سلم) خطاب به حضرت علی (علیه‌السلام) می فرمایند: ای علی تو ذوالقرنین امت من هستی.
مرحوم شیخ مفید در کتاب آمالی آورده که حضرت رسول (صل‌الله‌و‌علیه‌و‌آله‌و‌سلم) خطاب به حضرت علی (علیه‌السلام) می فرمایند: ای علی برای تو در بهشت گنجی است و همانا تو ذوالقرنین بهشتی.
علت اینکه اومدن گفتند که حضرت علی (علیه‌السلام) ذوالقرنین بوده اینکه دو ضربت بر سرمبارکشون وارد ساختند و اینکه پدر حسنین شباب اهل جنة بوده و بعضی ها هم علتش رو این دانستند که چون حضرت علی (علیه‌السلام) دو سوی بهشت رو در دست داره و قسیم اتش و بهشت هست این لقب رو به ایشون دادند.
ابن‌ابی‌الحدید در شرح نهج البلاغه اورده است که حضرت رسول (صل‌الله‌و‌علیه‌و‌آله‌و‌سلم) می فرمایند: مردم من شما را توصیه می کنم بر دوست داشتن ذوالقرنین و برادرم و پسر عمویم.
یه سری شباهت هایی بین ذوالقرنین و حضرت علی (علیه‌السلام) هست که غیر قابل انکاره، درسته باقی کاندیداها هم یه شباهت هایی داشتند ولی در اخر رد می شد اما اینجا شباهت هایی هست که متاسفانه بهش توجه نشده اما خیلی کدوار هست و خیلی سربسته و مبهمه و در اینده معلوم خواهد شد.
مرحوم شیخ صدوق در عیون اخبارالرضا نقل میکند که امام رضا علیه‌السلام از جانب جد بزرگوارش نقل می فرمایند: برای هر امتی صدیق و فاروقی است و صدیق و فاروق این امت علی ابن ابی طالب است او کشتی و باب نجات این امت است او یوشع و شمعون و ذوالقرنین است.
ابو عبدالله محمد ابن موسی خوارزمی در مناقب خود از قول امیرالمومنین علی علیه‌السلام اینگونه تعریف میکند: او قومش را به سمت خداوند دعوت کرد اما قومش بر سر او ضربت زدند و این در بین امت اسلام نیز مشهود است و در ادامه خوارزمی نیز به بین جریان ضربت خوردن حضرت علی در جنگ احزاب و مسجد کوفه به دست ان ملاعین می پردازد.
علی ابن عیسی اربلی درباره امیرالمومنین علی(علیه‌السلام) این چنین اورده است: پیشوای مومنان، فرمانروای دین مسلمانان، مانند هارون برگزیده جان پیامبر وبرادر او، پدرآن دو سبط حسن و حسین، تقسیم کننده بهشت ودوزخ، صدق اکبر، پدر دو گل خوشبو، ذوالقرنین، راهنما، فاروق، ولی و وصی است.
می بینید این لقب ذوالقرنین رو به اهل‌بیت دادند این خیلی عجیبه حضرت رسول (صل‌الله‌و‌علیه‌و‌آله‌و‌سلم) می فرمایند: ای علی تو در بهشت گنجی داری و تو ذوالقرنین امتی و شیعه تو به حزب الله معروف اند.
امالی شیخ صدوق اینو میاره ترجمه کمری صفحه 562 نکته مهم پیروانت حزب الله عزوجل هستند اینو داشته باشید ازش استفاده خواهم کرد.
علامه مجلسی باز در بهار اوره: در حدیث مشهور است که او علی رو القرنین این امت است و در آن وجوبی است او در دو دوره زیست (منظور قبل و بعد اسلام است) ودوم انکه آن حضرت بنده محب موید و به اذن او پیشوای مردم بود در حالیکه پیامبر نبود و سوم اینکه مانند ذوالقرنین به دو طرف سرش ضربه خورد و چهارم اینکه دارای دو قدرت بزرگ در دنیا و دین است و پنجم اینکه آن حضرت مردم را در دو دوره به دین دعوت کرد و به سرش ضربت زدند وخداوند برایش مشرق ومغرب را افرید و او را حاکم برا آن خواهد کرد و برای او بهشت و جهنم را افرید و او را صاحب آن کرد پیامبر به حضرت علی (علیه‌السلام) گفت ذوالقرنین با توجه به اینکه در جای دیگه پرسیدن که چرا میگویید ذوالقرنین حضرت پاسخ دادن که چون دوبار رجعت میکنند و تنها کسی که در تاریخ دوبار رجعت کرد ذوالقرنین بود وبحث رجعت بعد از صاحب الزمان عج‌الله‌تعالی‌فرجه‌شریف وجود داره و بعد از ان رجعت ائمه که ما مگیم و (عَجِل فَرَجَهم) و یا (ان رجعتکم الحق)؛ اخرین کسی که در دنیا زندگی خواهد کرد حضرت علی (علیه‌السلام) خواهد بود.
دوستان توجه داشته باشید حضرت‌علی ‌(علیه‌السلام) به هیچ وجه نمی تواند ذوالقرنین تاریخی باشه به هیچ وجه..!!
علت آوردن این بحث رو بعد متوجه خواهید شد.

با تشکر از مدیر اصلی شبکه وزین فیس نما جناب آقای علیرضا قاسم پور که ما را در نشر این هفته نامه یاری کردند.

پایان قسمت پنجم

https://facenama.com/ImamUsDearMahdi
http://wayal-ahed.mihanblog.com/

برای ارسال اولین نظر کلیک کنید

حدیث امام معصوم:گفت سوال کردم از ایشان درباره متعه ( ازدواج

حدیث امام معصوم:

گفت سوال کردم از ایشان درباره متعه ( ازدواج موقت ) با دختر باکره ای که بین پدران خود است ( پدر و پدربزرگ ) بدون اجازه گرفتن از پدرانش. فرمود: اشکالی ندارد مادامی که به بکارت او لطمه وارد نشود. چه اینکه عفت خود را به وسیله آن حفظ می کند.

این حدیثی هست که با سند صحیح از امام معصوم نقل شده. و خدا اجازه داده. منبع این حدیث:

( تهذیب الاحکام جلد 7 صفحه ی 254 حدیث 23

همچنین همین حدیث در این منبع هم ذکر شده: وسائل الشیعه جلد 21 صفحه 34 حدیث 26455 )

و از هر دو منبع سند حدیث صحیح هست. برای بررسی سند خودتون هم میتونید از نرم افزار درایه النور که کتب تخصصی رجالی داخلش گنجانده شده استفاده کنید.

متاسفانه به این دست احادیث صحیح ( تعداد دیگه ای هم در ادامه هست ) که با سند صحیح از امام معصوم نقل شده توجه نشده. شاید به خاطر این که روایاتی در ظاهر متناقض با اونها وجود داره. اما توضیح خواهیم داد که اصلا اینطوری نیست.

متاسفانه چون طولانیه همه اش رو اینجا نمیشه گذاشت. ادامه در این لینک: mote.mihanblog.com

برای ارسال اولین نظر کلیک کنید